13/12/2007

O Hospital recupera o Servizo de Cardioloxía

La Voz de Galicia
O Hospital do Salnés recuperará o servizo de cardiología o martes
Os pacientes que o precisen someteranse a probas e recibirán no mesmo día diagnóstico e tratamento

O Sergas autoriza que dous facultativos e un internista trasládense desde o complexo de Santiago a Vilagarcía

Autor:
Serxio González
Data de publicación:
13/12/2007

A anulación das consultas de cardiología, que o Hospital do Salnés decretara ante a falta de especialistas no centro que lle nutría de facultativos, o Complexo Hospitalario de Pontevedra (Chop), finalizará o vindeiro martes. Así o aseguraron onte fontes do Servizo Galego de Saúde, que anunciaron que dous profesionais na atención a cardiopatías e un internista ocuparanse, a partir da próxima semana, do servizo que quedara desatendido. Os facultativos desprazaranse a Vilagarcía desde o Complexo Hospitalario Universitario de Santiago de Compostela, tras recibir a correspondente autorización do Sergas.
«O Sergas e ou Hospital do Salnés liquidan así unha situación que afectaba ás consultas, mais nunca ás urxencias, dous pacientes de cardioloxía», afirman fontes do sistema sanitario. Ata agora, o servizo prestábase a través de profesionais adscritos ao Chop, que dúas veces por semana acudían ao complexo arousán. Nun momento dado, con todo, a dirección do complexo pontevedrés tomou a decisión de que os médicos deixasen de acudir á capital do Salnés ante as baixas rexistradas en Pontevedra.
«A ausencia de profesionais non centro de referencia -recoñecen os responsables do Hospital do Salnés- fixo inviable lestes desprazamentos para atender aos pacientes de Vilagarcía e Vilanova, vos que son atendidos non centro arousán». A posta en marcha destas consultas, engaden, «ten por obxecto darlle máis comodidade aos pacientes e aliviar as consultas non centro hospitalario dá capital provincial».
Dous días por semana
Os especialistas procedentes de Santiago desprazaranse a Vilagarcía coa mesma periodicidade con que o facían os de Pontevedra. Isto é, pasarán consulta dous días por semana. O servizo, explica o hospital, «consistirá nunha consulta de alta resolución na que ou paciente será recoñecido por un profesional, e non caso de necesitar probas, realizaránselle non momento para ofrecerlle non mesmo día un diagnóstico e ou seu tratamento». Xunto aos facultativos acudirá á capital arousá un ecocardio. Este área provisional de cardiología completarase coa presenza dun internista, «apoiando aos facultativos desprazados e facendo revisións, ou que contribuirá a auxiliar a atención», conclúen fontes do sistema sanitario.
Desta forma, o Sergas espera corrixir un insólito e endiablado proceso, consistente en suspender, sen nin sequera poder fixar novos prazos, as consultas e revisións de enfermos de cardiopatías que, nalgúns casos, foran concertadas cun ano de antelación.


Diario de ARousa


El Hospital do Salnés retomará la actividad de Cardiología el próximo martes y lo hará con profesionales del Complexo Hospitalario Universitario de Santiago, una medida aprobada ayer por el Sergas después de suspender el servicio por falta de especialistas.

REDACCIóN > VILAGARCíA La amplia demanda registrada en el centro hace que las citas se retrasen hasta cuatro días en alguno




Dos cardiólogos del Complexo Hospitalario Universitario de Santiago de Compostela y un internista se encargarán a partir del próximo martes de la actividad de Cardiología en el Hospital do Salnés, después de que el Servizo Galego de Saúde autorizara ayer esta solución para solventar el problema surgido por la falta de especialistas, que obligó a suspender temporalmente el servicio de Cardiología en el centro sanitario de Ande.

El Sergas y el Hospital do Salnés solucionarán así un problema que afectaba sólo a las consultas, puesto que las urgencias continuaban atendiéndose en sus instalaciones. Hasta la suspensión del servicio el centro de Ande ofertaba atención a través de especialistas del Complexo Hospitalario de Pontevedra que se desplazaban a O Salnés para atender estas consultas. La ausencia de profesionales en el centro de referencia puso fin a estos desplazamientos, que permitían atender a los pacientes de Cardiología que residen en Vilagarcía y Vilanova.

La vuelta a la actividad en esta área permitirá continuar con el objetivo inicial de este servicio en O Salnés y que consistía en darle más comodidad a los pacientes de la comarca y aliviar las consultas en el centro hospitalario de Pontevedra.

La solución a la que el Sergas dio ayer luz verde consiste en autorizar a dos profesionales del Complexo Hospitalario Universitario de Santiago para que se trasladen dos días a la semana al Hospital do Salnés.

Los que tengan que acudir a estos especialistas podrán hacerlo a partir del próximo martes y se encontrarán con una consulta de alta resolución en la que el paciente será reconocido por un profesional. En caso de necesitar pruebas, explican desde el Hospital do Salnés, se le realizarán en el momento para ofrecerle en el mismo día un diagnóstico y su tratamiento. Además, las consultas se completarán con un ecocardio que los facultativos desplazarán al Hospital comarcal desde Santiago.

Finalmente, la consulta que se retomará a partir del próximo martes incluye la atención de un internista que se dedicará al área de Cardiología apoyando a los facultativos desplazados y realizando revisiones, una actividad que contribuirá a agilizar la atención de este servicio, muy demandado en la comarca.

2 comentários:

Anônimo disse...

¿Los de pontevedra no venian cuatro veces por semana?

Anônimo disse...

teneis que dar gracias a un gran hospital como es el del chus. Medicos buenisimos y personal buenisimo. Son gente, en general, muy unida.
En el hospital faltan muchos huevos. sois unos cagados de medicos y un personal puesto a dedo que pareceis de la epoca de franco. caciques de soler abajo!!