26/06/2009

Prensa 26/06/09

Diario de Pontevedra

La Xunta prevé ampliar el hospital de O Salnés e integrarlo en el área de Pontevedra


Enlace a nova completa premendo eiqui



La Voz de Galicia

Vilagarcía aproba a defensa da área sanitaria do Salnés


Enlace a nova completa premendo eiqui

O BNG súmase ás iniciativas parlamentarias cunha pregunta sobre as obras e a propia área

Enlace a nova completa premendo eiqui

Faro de Vigo

El pleno de Vilagarcía defiende la ampliación del hospital y el Área Sanitaria do Salnés


Enlace a nova completa premendo eiqui


Diario de arousa

www.diariodearousa.com

El portavoz de Sanidad del PP apuesta por la integración del Hospital en Pontevedra

REDACCIÓN > VILAGARCÍA


El portavoz de Sanidad del Partido Popular en el Parlamento de Galicia, Miguel Santalices, incrementó ayer la polémica que se registra en O Salnés sobre el futuro del área sanitaria al afirmar que “lo lógico es que se integre en el área sanitaria de Pontevedra”.

Cuando junta de personal, sindicatos y miembros de la Comisión de Participación Cidadá estaban a la espera de que alguien con responsabilidad en la Consellería de Sanidade confirmara el futuro del área sanitara de O Salnés, el portavoz parlamentario del Partido Popular en esta materia, Miguel Santalices, se expresó a favor de la integración del centro sanitario de Ande en Pontevedra.
Santalices indicó que la Xunta de Galicia está actualmente “elaborando un proyecto de gestión de área” para que “la atención primaria y los especialistas estén mejor coordinados” de forma que “así se utilizarán mejor los recursos”. En este contexto, el portavoz parlamentario de Sanidad del PP afirmó que en cuanto a O Salnés, “lo lógico es que se integre en el área sanitaria de Pontevedra”.

Aún considerando que esta debería ser la línea de trabajo a aplicar por el departamento autonómico que dirige la conselleira Pilar Farjas, Santalices reconoció que la integración del centro de Ande en el área sanitaria de Pontevedra implicaría que “habría alguna especialidad que no pueda contar con ella”. Lo que sí confirmó Santalices es la pretensión de la Xunta de Galicia de continuar con la ampliación del centro.

En este sentido, y en respuesta de la moción presentada esta semana en el Parlamento por el Partido Socialista y rechazada por el PP, aseguró que las obras correspondientes a la segunda fase no se pueden licitar rápidamente, puesto que los socialistas reclamaban que se hiciera este trámite en un mes, ya que, incidió, todavía no han finalizado los trabajos de la tercera planta.

Sobre este particular, y en respuesta a las críticas vertidas por el diputado socialista Modesto Pose, también se manifestó la viceportavoz del grupo parlamentario del PP, Marta Rodríguez Arias, que lamentó que el PSOE “demostre, con iniciativas como a moción sobre o Hospital do Salnés, que manteñen a mesma irresponsabilidade na oposición que cando gobernaban na Xunta”.

Rodríguez Arias el PSOE “non se acaba de decatar, por moito que os galegos o deixaron moi claro o 1 de marzo, de que os cidadáns non queren políticos irresponsables que prometen moito e non cumpren nada e que só se moven para botar a outros as culpas da súa incapacidade para xestionar os intereses xerais”.

La diputada del PPdeG también calificó de “falta inadmisible de seriedade que o PSOE reclame agora que se faga nun mes o que ese partido non fixo en catro anos”. En este sentido apuntó que “o deputado Modesto Pose, ao igual que os seus compañeiros de partido e ao igual que calquera cidadán, sabe que non é posible licitar en un mes as obras da segunda fase do Hospital, e menos partindo da situación caótica e ruinosa na que os socialistas deixaron a Consellería de Sanidade”.

Así, Rodríguez indica que los socialistas “deixaron un burato de máis de 400 millóns de euros nos orzamentos de Sanidade para 2009”, lo que, apuntó, junto con el “ínfimo nivel de calidade no que deixaron os servizos sanitarios durante a súa etapa á fronte da Consellería”.

Finalmente, la diputada popular apunta que “o señor Pose prometeu en 2005 que el ía ser o garante da ampliación do Hospital só para gañar un titular e, despois de non cumprir o seu comprimiso, pide un imposible para gañar outro, sen importarlle converterse no rei da incoherencia e do engano aos cidadáns”. De esta forma, Arias anima a Pose a “deixar a táctica da mentira e a demagoxia barata e intentar, se é capaz, de traballar en positivo para os cidadáns e non só para recuperar méritos perdidos”.

Nenhum comentário: