01/04/2008

Prensa 1/04/08


La voz de Galicia

O Complexo Hospitalario de Pontevedra asume de novo as consultas de cardiología no Salnés
Autor:
La Voz
Data de publicación:
1/4/2008


Case cinco meses despois de que o Hospital do Salnés decidise asinar co Clínico de Santiago un convenio para a atención na comarca dos pacientes de cardología, o Complexo Hospitalario de Pontevedra retoma o servizo coa atención dos pacientes dous días polas tardes no centro de Rubiáns, como facían anteriormente.
O acordo co hospital compostelán debeuse a que Pontevedra quedou sen cardiólogos, polo que deixou de pasar consulta na comarca, o que deu lugar a numerosas protestas de pacientes que, nalgúns casos, ata foran vítimas dun infarto e atopábanse sen un seguimento das súas doenzas. Foi entón cando se chegou a un acordo coa unidade de cardiología de Santiago.
Agora, o Complexo Hospitalario de Pontevedra anuncia que hoxe mesmo se retomarán as consultas no Salnés, todos os martes e xoves polas tardes. Dous cardiólogos faranse cargo deste servizo para o que contarán, ademais, con máis medios, xa que se adquiriu un ecocardiógrafo portátil que permitirá realizar probas de alta resolución, así como pasar consulta ao paciente e facerlle o ecocardio no mesmo día, ademais de entregarlle o resultado co correspondente diagnóstico e tratamento. «Deste xeito -indican desde o CHOP- en lugar de acudir tres veces ao hospital, ou paciente é atendido nunha única cita».
As consultas de alta resolución xa se puxeron en marcha tamén en Montecelo, con dúas axendas e outra de exploración en horario de tarde. Os cardiólogos contan, ademais, con dous novos desfibriladores e unha máquina para a realización de probas de esforzo, e en breve recibiranse dous novos ecocardiógrafos e outra máquina para probas de esforzo.

Diario de ARousa

El CHOP asume hoy la atención de Cardiología en el Hospital do Salnés
REDACCIÓN > VILAGARCÍA

El Complejo Hospilario de Pontevedra (CHOP) asumirá de nuevo desde hoy la atención del servicio de Cardiología en el Hospital do Salnés. Está previsto que las consultas sean supervisadas por dos cardiólogos del centro, que se trasladarán al hospital de Ande los martes y jueves por las tardes.
Estos especialistas contarán con un ecocardiógrafo portátil que permitirá realizar consultas de alta resolución en las que el paciente, en un mismo día, será atendido en consulta, se le realizará un ecocardio y se le facilitará el resultado del mismo, con el correspondiente diagnóstico y tratamiento, de forma que en vez de tener que acudir tres veces al hospital, el paciente es atendido en una única cita.

De esta forma, se recupera de nuevo un servicio que se prestaba ya hace tiempo por el CHOP en el Hospital do Salnés, que durante un tiempo tuvo que cerrar las consultas en el centro hospitalario de Ande debido a la falta de profesionales y remitir a los enfermos al centro de referencia.

A mediados del pasado mes de diciembre el servicio se normalizó en el Hospital do Salnés, pero con facultativos del Complexo Hospitalario Universitario de Santiago, una medida adoptada por el Sergas después de suspender el servicio por falta de especialistas.

En concreto, desde entonces atendían en el centro sanitario de la comarca dos cardiólogos y un internista, que se hicieron cargo de las consultas para los pacientes que residen en Vilagarcía y en Vilanova de Arousa. En este caso también se trasladaban dos días a la semana.

Ya desde entonces, los que tuvieron que acudir a estas consultas se encontraron con una atención de las denominadas de alta resolución, puesto que el paciente era sometido inmediatamente a las pruebas necesarias y en ese mismo día se le facilitaba un diagnóstico y su tratamiento necesario.

Nenhum comentário: