O hospital atendeu a 250 pacientes desde que se renovou cardiología
O centro contará a partir de febreiro cun aparello que permite rexistrar posibles arritmias
Autor:
La Voz
Data de publicación:
23/1/2008
O Hospital do Salnés está moi satisfeito co acordo ao que se chegou co complexo hospitalario de Santiago para a atención dos pacientes da comarca tras a paralización das consultas de cardiología por falta de persoal no complexo pontevedrés. Desde o 18 de decembro desprázanse a Vilagarcía dous especialistas os martes e os xoves, o que permitiu atender a 250 pacientes e aliviar en parte a longa lista de espera acumulada e que provocara numerosas críticas por parte dos enfermos.
Non só o hospital está contento. Tamén o servizo de cardiología compostelán está satisfeito do traballo que se está realizando en Arousa, e que se suma ás consultas que este departamento leva a cabo tamén en Barbanza e en Lalín. Segundo Juan Ramón González Juanatey, xefe do servizo, ás persoas atendidas fánselle tamén as probas diagnósticas no mesmo día, o que reduce o número de visitas ao hospital. «Ou oitenta por cento dous pacientes -asegura o doutor- saen diagnosticados e tratados e non precisan dun seguimento en cardioloxía, e só ou quince por cento debe regresar a outra consulta co especialista».
Para realizar as probas, os cardiólogos levan consigo un ecocardiograma portátil que permite facer no momento a maioría das probas, aínda que o Hospital do Salnés contará a partir de febreiro cun holter, un aparello para detectar arritmias.
Os cardiólogos, ademais, destacan a colaboración dos médicos de atención primaria, xa que os pacientes derivados chegan coas analíticas, os electros e as radiografías feitas, o que axiliza o traballo e permite acelerar o diagnóstico.
Os médicos procedentes de Santiago seguirán facéndose cargo do servizo ata o mes de marzo; a partir desa data estudarase se se renova o convenio ou se volven pasar consulta en Vilagarcía os cardiólogos de Pontevedra.
http://www.lavozdegalicia.es/arousa/2008/01/23/0003_6502754.htm?idioma=galego
Os cardiólogos do CHUS disporán de máis tecnoloxía para as consultas en Vilagarcía
Autor:
La Voz
Data de publicación:
23/1/2008
Os cardiólogos do Complexo Hospitalario Universitario de Santiago (CHUS) que atenden consultas no Hospital do Salnés (Vilagarcía) disporán a partir de febreiro da posibilidade de realizar probas de esforzo, o que lles permitirá aumentar as prestacións. Os cateterismos, estudos electrofisiológicos e probas que requiran alta tecnoloxía efectuaranse en Santiago.
Desde mediados de decembro os profesionais composteláns atenderon uns 250 pacientes da lista de espera de Cardiología do Salnés. As patoloxías máis frecuentes que diagnosticaron son dor torácica, disneas ou arritmias, e soplos, ademais de asesorar e apoiar a médicos daquela comarca.
A maioría, altas
O xefe de cardiología do CHUS, González Juanatey, afirma que a maioría son dados de alta: «ou 80% dous doentes saen diagnosticados e tratados e non precisan dun seguimento en Cardioloxía. Só un 15% deben regresar a outra consulta co especialista».
Dous cardiólogos do CHUS desprázanse cada semana á capital arousá. Levan desde Santiago un ecocardiógrafo portátil de última xeración, que permite realizar a maioría das probas da consulta, na que ven unha media de 15 pacientes en cada xornada laboral.
http://www.lavozdegalicia.es/santiago/2008/01/23/0003_6503907.htm?idioma=galego
Diario de Arousa
Los cardiólogos de Santiago atendieron en O Salnés a 250 personas en un mes
Desde su llegada al Hospital Comarcal do Salnés el pasado 18 de diciembre, los cardiólogos procedentes del Complejo Universitario de Santiago han atendido a unas 250 personas pendientes de consulta por la suspensión del servicio en Rubiáns debido a la falta de especialistas para la atención a los pacientes. Con las consultas todos los martes y jueves, los facultativos santiagueses dan respuesta a la demanda de los pacientes, permitiendo además un diagnóstico en la misma consulta gracias al ecocardiograma portátil, que permite a los especialistas la realización de gran parte de las pruebas necesarias. Tanto la dirección del centro como el jefe de Cardiología del CHUS se muestran satisfechos por el resultado de la iniciativa.
Los dos especialistas que desde el pasado 18 de diciembre se ocupan de las consultas del servicio de Cardiología del Hospital do Salnés atendieron desde su llegada al centro comarcal a un total 250 pacientes, dando respuesta a la importante demanda existente en este área.
La ausencia de profesionales de este servicio en el Complejo Hospitalario de Pontevedra ?que acudían semanalmente al centro de Ande para pasar consulta? obligó al cierre de agendas en esta especialidad hasta que la llegada de dos médicos procedentes del Centro Hospitalario Universitario de Santiago permitió reabrir el servicio, además de mejorarlo con la implantación de la consulta de cita única, que permite realizar pruebas diagnósticas a los pacientes en el mismo día. José Ramón González Juanatey, jefe de Cardiología del centro santiagués, asegura estar "máis que satisfeito" co el nuevo servicio que ofrecen en el Hospital do Salnés y que ya prestaban también en el centro de O Barbanza.
Según las explicaciones del jefe de cardiólogos, las pruebas diagnósticas que se realizan en el mismo día de la consulta permiten reducir sustancialmente las visitas al hospital puesto que, señala, "o 80% dos pacientes saen diagnosticados e tratados e non precisan dun seguemento en Cardioloxía, e só o 15% debe regresar a outra consulta co especialista". El servicio que prestan los médicos santiagueses se ve complementado además con una consulta de revisión simultánea atendida por un especialista del propio centro de Rubiáns.
El servicio que prestan los cardiólogos procedentes del CHUS se caracteriza por la rapidez del diagnóstico, algo que es posible gracias al ecocardiograma portátil de última generación con el que se desplazan los cardiólogos al Hospital Comarcal, que les permite hacer "in situ" gran parte de las pruebas necesarias para las consultas que realizan.
Asimismo, González Juanatey destaca la "gran colaboración prestada polo departamento de Atención Primaria de Pontevedra", que permite acelerar aún más el diagnóstico, puesto que los pacientes remitidos al Hospital do Salnés llegan con pruebas como electrocardiogramas, analíticas y radiografías de tórax hechas, con lo que se ahorra mucho tiempo.
http://www.diariodearousa.com/servlet/ContentServer?pagename=OpenMarket/Xcelerate/Render&inifile=futuretense.ini&c=CSINoticias&cid=1200915138647&t=NoticiaCompleta&edicionnav=1028218396353&arglink=nolink
Nenhum comentário:
Postar um comentário